Reeglid planeeritud ravi registreerimiseks

Reeglid planeeritud ravi registreerimiseks

  • Planeeritud ravi registreerimise ja ravijärjekorra pidamise reeglid on kehtestatud vastavalt tervishoiuteenuste korraldamise seadusele ning Eesti Haigekassaga sõlmitud ravi rahastamise lepingule.

  • Ravijärjekorra pidamine toimub vastavalt sotsiaalministri 27.12.2018 määrusele nr 73 “Tervishoiuteenuste kättesaadavuse ja ravijärjekorra pidamise nõuded”.

  • Ravijärjekorra pidamise eest vastutavad õde-registraator ja administraator.

  • Administraator registreerib ravijärjekorra nii paberkandjal kui ka arvutiprogrammis, võttes vastu kõik saabunud taotlused olenemata järjekorra pikkusest või muudest asjaoludest.

OÜ Union Kliinik registreerib patsiendi ravijärjekorda infosüsteemis, sisestades järgmised andmed:

  • patsiendi ees- ja perekonnanimi ning isikukood

  • planeeritav koduõe koduvisiit

  • planeeritava tervishoiuteenuse osutamise näidustus (diagnoos, operatsiooni, uuringu või protseduuri nimetus)

  • patsiendi kontaktandmed

  • suunava arsti kontaktandmed (kui suunamine on olemas)

  • patsiendi ravijärjekorda registreerimise kuupäev

  • ravijärjekorra muudatuse kuupäev ja põhjus (nt ette- või tahapoole viimine, järjekorrast välja arvamine)

  • põhjuse kood, kui ooteaeg ületab Eesti Haigekassa nõukogu poolt kinnitatud maksimumi

  • märge patsiendi teavitamise kohta ravijärjekorra muudatustest

Ravijärjekorra muudatused

  • Kui ravijärjekorras tehakse muudatusi, teavitab OÜ Union Kliinik patsienti hiljemalt ühe tööpäeva jooksul.

  • Varasem teave muudatuste kohta säilitatakse koos märkega patsiendi teavitamise kohta.

Registreerimine ja teavitamine

  • Telefoni teel registreerimisel teavitab registraator patsienti tervishoiuteenuse osutamise ajast, osutaja nimest (koduõde) ja telefoninumbrist.

ET