Reeglid planeeritud ravi registreerimiseks
Navigatsioon
Reeglid planeeritud ravi registreerimiseks
Planeeritud ravi registreerimise ja ravijärjekorra pidamise reeglid on kehtestatud vastavalt tervishoiuteenuste korraldamise seadusele ning Eesti Haigekassaga sõlmitud ravi rahastamise lepingule.
Ravijärjekorra pidamine toimub vastavalt sotsiaalministri 27.12.2018 määrusele nr 73 “Tervishoiuteenuste kättesaadavuse ja ravijärjekorra pidamise nõuded”.
Ravijärjekorra pidamise eest vastutavad õde-registraator ja administraator.
Administraator registreerib ravijärjekorra nii paberkandjal kui ka arvutiprogrammis, võttes vastu kõik saabunud taotlused olenemata järjekorra pikkusest või muudest asjaoludest.
OÜ Union Kliinik registreerib patsiendi ravijärjekorda infosüsteemis, sisestades järgmised andmed:
patsiendi ees- ja perekonnanimi ning isikukood
planeeritav koduõe koduvisiit
planeeritava tervishoiuteenuse osutamise näidustus (diagnoos, operatsiooni, uuringu või protseduuri nimetus)
patsiendi kontaktandmed
suunava arsti kontaktandmed (kui suunamine on olemas)
patsiendi ravijärjekorda registreerimise kuupäev
ravijärjekorra muudatuse kuupäev ja põhjus (nt ette- või tahapoole viimine, järjekorrast välja arvamine)
põhjuse kood, kui ooteaeg ületab Eesti Haigekassa nõukogu poolt kinnitatud maksimumi
märge patsiendi teavitamise kohta ravijärjekorra muudatustest
Ravijärjekorra muudatused
Kui ravijärjekorras tehakse muudatusi, teavitab OÜ Union Kliinik patsienti hiljemalt ühe tööpäeva jooksul.
Varasem teave muudatuste kohta säilitatakse koos märkega patsiendi teavitamise kohta.
Registreerimine ja teavitamine
Telefoni teel registreerimisel teavitab registraator patsienti tervishoiuteenuse osutamise ajast, osutaja nimest (koduõde) ja telefoninumbrist.